Csatlakozz bővülő csapatunkhoz vevői reklamációkezelő pozícióba!
Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőséget érintő problémák esetén
Termékminőség- problémák esetén vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követése
A beérkező minőségügyi reklamációk kezelése a rendszerben
Hibaanalízis készítése az ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézkedések definiálásában- illetve bevezetésében aktív részvétel és nyomon követés
Moderátori szerepkör betöltése, akciók összefogása, dokumentálása, határidők monitorozása
Potenciális problémák javítása CPL és P-FMEA figyelembevételével
Poka-Yoke funkciók bevezetése
Felsőfokú, műszaki végzettség
Legalább 3 év autóiparban szerzett tapasztalat
Műszaki rajzolvasási tudás és mérőeszköz ismeret
Minőségbiztosítási technikák ismerete (8D, 5-Why, Ishikawa, FMEA, CPL, MSA, SPC)
Magabiztos, tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
Jó probléma elemző és megoldó képesség
Autóipari szabványok ismerete
Tárgyalóképes német nyelvtudás
Gépész és/ vagy minőségbiztosítási mérnök végzettség
Vevői auditok támogatásában/levezetésében szerzett tapasztalat
SAP ismeret
További problémamegoldó módszerek ismerete (Six Sigma, Kepner-Tregoe)
Alapbéren felüli bónuszrendszer
Céges buszjárat költségmentesen
Stabil multinacionális környezet
Szervezeten belüli előrelépési lehetőség
Jászberény