személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása
egyedi igények teljes körű megoldása
új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése
fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása
ügyfélbefizetések és POS terminál kezelése
számlázással kapcsolatos kérdések megválaszolása
írásos megkeresésekre válaszok összeállítása
kényelmi szolgáltatások ajánlása
telefonos megkeresések kezelése, az elektronikus dokumentumkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása.
legalább középfokú végzettséggel rendelkezz, az érettségi feltétel
legyél empatikus, minden helyzetben találd meg az ügyfél számára a legjobb megoldást
tudj gyorsan új információkat megtanulni és alkalmazni
türelemmel tudd kezelni a párhuzamosan folyó feladatokat
rendelkezz ügyfélszolgálati/ügyfélkapcsolati tapasztalattal
legyen tapasztalatod összetett számítógépes vagy vállalatirányítási rendszerekben
legyél nyitott az újdonságokra, ne félj a kihívásoktól, új rendszerek megtanulásától és alkalmazásától
tudd kezelni, hogy munkaidőd az ügyfélszolgálat nyitva tartásához igazodik
vállald, hogy munkaerő-kölcsönzés keretén belül leszel foglalkoztatva
Kaposvár