Az írásban (papír alapon) érkezett ügyfél megkeresések fogadása, érkeztetése, szétválogatása és továbbítása a szervezeti egységek részére (szükség esetén digitalizálása)
Az elektronikusan beérkezett ügyfél megkeresések értelmezése, előválogatása / iktatása az érintett szervezeti egységek részére, valamint továbbítása a megfelelő szervezeti egység felé
A számlázási rendszer és kisegítő alkalmazások használata, adatainak vizsgálata, elemzése, értékelése
Szükség szerint a megkeresés megválaszolásához szükséges kiegészítő információk beszerzése (pl.: előzmény levelezés, állásfoglalás)
A folyamatokkal kapcsolatos változások nyomon követése
Napi kapcsolattartás a központi irattárral, valamint a tevékenységgel kapcsolatos statisztikák elkészítése
Elvárások
Középfokú végzettség (érettségi)
MS Office magabiztos ismerete és használata
Ügyfélközpontúság
Minőségtudatosság, elkötelezettség a minőség iránt
Felelősségteljes munkavégzés
Saját munka szervezése, priorizálási képesség
Foglalkoztatás munkaerő kölcsönzés keretein belül
Amit kínálunk
Összetartó, dinamikus csapat
Szeléskörű juttatási csomagot ajánlunk: cafeteria, kockázati élet- és balesetbiztosítás, egészségbiztosítás, önkéntes nyugdíjpénztári és egészségpénztári hozzájárulás